معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های شبکه‌های استانی صدا و سیما باید متعلق به همه قومیت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی امروز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به وحدت و همدلی مردم و مسئولان استان با وجود تنوع قومیتی گفت: نقش رسانه استانی به عنوان یک بازوی توانمند در تقویت انسجام و وحدت اجتماعی بسیار مهم و موثر است.

وی تأکید کرد: برنامه‌های شبکه‌های استانی صدا و سیما باید متعلق به همه قومیت‌ها و اقشار باشد تا بسترساز وحدت و همدلی و توسعه مشارکت در پیشرفت و آبادانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین صدا و سیما به عنوان یک نهاد فرهنگی و تأثیرگذار باید برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، و همچنین زمینه سازی جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان تلاش کند.

مردانی، تولید محتوا و معرفی شایسته مفاخر از جمله دو هزار و ۴۰۰ شهید والامقام چهارمحال و بختیاری را هم از رسالت‌های صدا و سیمای استان بیان کرد.

وی گفت: دیگر مفاخر تاریخی، علمی، ادبی و هنری چهارمحال و بختیاری نیز از جمله آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی، عمان و دهقان سامانی، علیمردان‌خان، بی‎بی مریم و سردار اسعد بختیاری باید با تولید محتوای مناسب در شبکه‌های استانی معرفی شوند.

مردانی در ادامه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه دشمن برای تلخ کردن کام مردم در این جشن بزرگ، از رسانه‌ها خواست؛ در کنار نقد‌های منصفانه نسبت به کاستی‎ها، خدمات و دستاورد‌های بزرگ و نکات مثبت خدمات نظام اسلامی را به خوبی منعکس کنند.

مردانی ادامه داد: تقویت وحدت و همدلی و نمایش شایسته دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی نیاز به تلاش همگانی دارد که وظیفه رسانه استانی در این خصوص ممتاز است.

در این آیین با حضور علی دارابی معاون امور استان‌ها و جمعی از مدیران رسانه ملی، یوسف افشاری‎نیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری معرفی، و از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار