شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعضای دوره فعلی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تغییر نمی‌کند/معرفی شخصیت‌های موثر از سوی احزاب اصلاح‌طلب برای عضویت در شورای عالی

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره یکی از بند‌های تنظیم شده توسط کمیته اصلاح آیین‌نامه شورای عالی اصلاح طلبان گفت: احزاب می‌توانند افرادی را به عنوان شخصیت‌های موثر و معتمد برای عضویت در شورای عالی معرفی کنند.


اعضای دوره فعلی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تغییر نمی‌کند/معرفی شخصیت‌های موثر از سوی احزاب اصلاح‌طلب برای عضویت در شورای عالیاحمد شریف، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب اعضای حقیقی از سوی احزاب گفت: درباره انتخاب اعضای حقیقی از سوی احزاب گفت: این بند از آیین نامه اصلاح شد تا افراد تأثیرگذار از جانب احزاب برای عضویت در شورای عالی معرفی شوند به طوری که تعداد اعضای حقیقی نبایستی بیش از نصف اعضای حقوقی باشند.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان افزود: اعضایی که در این دوره از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان حضور دارند، تغییر نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث انتخاب اعضای حقیقی توسط اعضای حقوقی بیان شده است، تصریح کرد: این بحث در کمیته اصلاح آیین نامه شورای عالی اصلاح طلبان نیز مطرح شده است، ولی مقرر شده است تا در این دوره از شورای عالی ترکیب این شورا تغییر نکند.

شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وجود اعضای حقیقی در شورای عالی غیرقانونی است، بیان کرد: خیر، این موضوع صحت ندارد.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در مورد یکی از بند‌های تنظیم شده توسط کمیته اصلاح آیین نامه شورای عالی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: در شرایطی که اعضای حقیقی از نصف اعضای حقوقی بیشتر نشود، احزاب می‌توانند افرادی را به عنوان شخصیت‌های موثر و معتمد برای عضویت در شورای عالی معرفی کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص مصوبات اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: چگونگی اجرا شدن آیین نامه تنظیم شده توسط کمیته اصلاح آیین‌نامه شورای عالی اصلاح طلبان در شورای هماهنگی جریان اصلاحات مطرح شد که اعضا پیشنهاد‌های خود را فرستادند و کارگروه به پیشنهادات آن‌ها رسیدگی کرد که در نهایت در شورای عالی تصویب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار