فرمانده انتظامی گلپايگان از کشف 48 هزار نخ سيگار و 60 بسته تنباکو خارجی قاچاق در بازرسي از 2 واحد صنفی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علي سبحاني " فرمانده انتظامی گلپايگان اظهار داشت:  طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز با اولويت كالا هاي گمركي و دخاني توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان انجام به مرحله اجرا گذاشته شد .

وي افزود: ماموران در این طرح طی بازرسی از 2 واحد صنفي  تعداد 48 هزار نخ سيگار و  60 بسته تنباکوي خارجی قاچاق و فاقد هلوگرام را كشف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان ، ارزش کالاي قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 120  ميليون ريال  اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 نفر به اتهام تهیه و توزیع کالای دخانی قاچاق دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به متصدیان واحدهای صنفی که در زمینه تهیه و توزیع قاچاق کالا فعالیت می کنند بیان داشت: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، پلیس بلافاصله وارد صحنه شده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

کشف محموله کالای دخانی قاچاق در گلپايگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.