رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سامان، از صدور سند مالکیت تک‌برگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدعلی رضایی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سامان گفت: در راستای اجرای تکلیف مقرر در ماده ۳ قانون جامع حد نگار مبنی بر لزوم تثبیت حدود املاک و مستغلات و صدور اسناد مالکیت، سند تک‌برگ در این شهرستان صادر می‌شود.

وی از تمامی شهروندان حوزه ثبتی سامان، ادارات، نهاد‌ها و مؤسسات که دارای اسناد مالکیت دفترچه‌ای هستند خواست: به منظور تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مراجعه کنند.

رضایی، برخورداری از سیستم‌های امنیتی و الکترونیکی برای مقابله با جعل سند، دقت و سهولت در انجام هر گونه اقدام ثبتی بعدی، ارتقای امنیت و آرامش روانی، پیشگیری از جعل اسناد و قابلیت بالای آن در اثبات مالکیت را از جمله مزایای سند مالکیت تک‌برگ برشمرد.

وی اضافه کرد: ارائه هر گونه خدمات الکترونیکی پس از اتمام مهلت قانونی حد نگار مندرج در ماده ۱۱، فقط به اسناد مالکیت تک‌برگ داده خواهد شد.

سامان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری، با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر سامان) در فاصله ۲۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

این شهرستان، به دلیل قرار گرفتن در حاشیهٔ رودخانه زاینده رود، از موقعیت‌های مناسب کشاورزی، باغداری و گردشگری برخوردار است.

انتهای پیام/ش

سند مالکیت تک‌برگ صادر می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.