اهداء بیش از ۵ هزار کتاب صوتی به کتابخانه نابینایان نیشابور

رئیس کتابخانه گویای رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب صوتی توسط کتابخانه گویای رضوی به کتابخانه نابینایان دکتر علی شریعتی نیشابور اهدا شده است.

اهداء بیش از 5 هزار کتاب صوتی به کتابخانه نابینایان نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی وظیفه‌دان رئیس کتابخانه گویای رضوی با اشاره به موضوع کتاب های اهدا شده، گفت: حقوق ، علوم اسلامی، ادبیات، آموزش زبان انگلیسی، روان‌شناسی، تاریخ، عربی و جامعه ‌شناسی از جمله موضوعاتی است که کتاب صوتی آن به این کتابخانه اهدا شده است .

وی با بیان خدمات کتابخانه گویای رضوی، افزود: این کتابخانه علاوه بر ارائه خدمات حضوری به مراجعان، فهرست منابع درخواستی اعضا و مراکز را از طریق تلفن و سایت کتابخانه گویای رضوی دریافت و پس از آماده‌سازی  منابع درخواست‌ شده را در مشهد با همکاری کتابخانه سیار و تلفنی آستان ‌قدس‌ رضوی و در خارج از مشهد، از طریق پست به‌صورت رایگان در اختیار اعضا و مراکز متقاضی سراسر کشور قرار می‌دهد.

رئیس کتابخانه گویای رضوی ادامه داد: بیش از 13 هزار منبع صوتی در کتابخانه گویای رضوی در دسترس مراجعان قرار دارد .

وظیفه دان با اشاره به اهدا و تبادل منابع با کتابخانه‌ها و مراکز ویژه نابینایان، گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 5 هزار عنوان کتاب صوتی توسط مراجعان به این کتابخانه، در محل استفاده یا به امانت گرفته شده است.

وی با بیان یکی از مهم ترین خدمات این کتابخانه افزود: کتابخانه گویا رضوی پیوسته منابع مورد نیاز مراکز نابینایان و کم‌بینایان مشهد و شهرستان‌های سراسر کشور را در این راستا تأمین می‌کند.

انتهای پیام//ف.ش

بیش از 13 هزار منبع صوتی در کتابخانه گویای رضوی موجود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.