۲ سارق خودرو پس از متواری شدن در جاده کوهستانی کجور دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت خودرو در منطقه رویان نور و فرار سارقان با خودرو سرقتی به سمت منطقه کوهستانی کجور، ماموران انتظامی این فرماندهی سریعاً وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری عوامل کلانتری ۱۲ رویان نور، خودرو وانت نیسان سرقتی را که با سرعت زیاد و حرکات غیر عادی قصد فرار از دست قانون را داشت در عملیاتی ضربتی و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، سرانجام خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در این عملیات پلیسی ۲ سارق که دارای سابقه چندین فقره سرقت منزل و ویلا نیز بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به چندین فقره سرقت اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری محل اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سارقان متواری در جاده کوهستانی کجور

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار