واریز بیش از ۱۸ میلیارد تومان مشارکت نیکوکاران با طرح اکرام ایتام و محسنین/بیش از ۱۵ هزار حامی در طرح محسنین با کمیته امداد خراسان رضوی همکاری داشتندنیکوکاران مشارکت کننده در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کردند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۸۰۴ یتیم و ۱۰ هزار و ۱۰۲ محسنین از خدمات کمیته امداد بهره برده اند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه همه فرزندان یتیم دارای حامی هستند تصریح کرد: تنها ۹ هزار و ۳۵۸ فرزند محسنین دارای حامی و ۷۴۴ فرزند دیگر نیز فاقد حمایت‌های مادی و معنوی نیکوکاران هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۴۱ هزار و ۹۸۹ نیکوکار در طرح اکرام ایتام و ۱۵ هزار و ۵۳۰ حامی در طرح محسنین با کمیته امداد خراسان رضوی همکاری داشتند.

اسلامی افزود:حامیان نیکوکار در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برای ایتام بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای محسنین بیش از چهار میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی مساعدت داشته اند.

انتهای پیام//ج.ر
 

در نیمه نخست امسال ۴۱ هزار و ۹۸۹ نیکوکار در طرح اکرام ایتام شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.