رئیس اتاق اصناف اراک از نظارت ویزه بر بازار شب یلدای استان مرکزی خبر داد.

نظارت ویژه بر بازار شب یلدای استان مرکزیجمشید زند رئیس اتاق اصناف اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: یکی از نظارت‌های ویژه اتاق اصناف نظارت شب یلداست که از بیست و چهارم آذر ماه بر روی کالا‌های پرمصرف از جمله شیرینی شکلات آجیل و میوه و تنقلات آغاز شده است تا آرامش را در بازار ایجاد کنیم.

زند افزود: در سال جاری به علت افزایش قیمتی که دربخش آجیل و خشکبار با آن مواجه بوده ایم پیش‌بینی می‌شود که خرید مردم در این بخش ۶۰ درصد کاهش یابد.

وی اضافه کرد: مواردی که شامل تخلف در بازار صنوف و شب یلدا می‌شود شامل درج نشدن قیمت و صادر نکردن فاکتور خرید از سوی فروشندگان است که خریداران می‌توانند مراتب را به اتاق اصناف اطلاع دهند و یا باشماره تلفن ۳۸۲۰ تماس بگیرند.

نظارت‌هاباید از واحد‌های بالادستی آغاز شود

رئیس اتاق اصناف اراک ادامه داد: در این نظارت‌ها نیاز است که نظارت از واحد‌های بالادستی از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان آغاز شود.

وی در رابطه با کیفیت میوه‌های مغازه‌های ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی اراک گفت: در گشت‌های مشترکی که با سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود به صورت مستمربر این واحد‌ها نظارت می‌شود و واحد‌های متخلف جریمه‌های سنگین می‌شوند و در بعضی از موارد واحد متخلف پلمپ می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.