هافبک تیم پدیده مشهد گفت: پدیده مقابل استقلال نسبت به بازی‌های قبلی اش به روند بازی مسلط نبود.

مهدیخانی: پدیده مانند دیدارهای قبل به بازی مسلط نبود/ ۵۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را طلب داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی مهدیخانی بازیکن تیم فوتبال پدیده درباره تساوی تیم های استقلال تهران و پدیده در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی بود و استقلال خیلی خوب بازی کرد. البته تیم ما نسبت به دیدارهای قبلی چندان مسلط نبود که این امر با توجه به بازی کردن استقلال مقابل هوادارانش و اینکه این تیم قصد داشت با برتری مقابل پدیده به تیم های بالا نشین جدول نزدیک شود طبیعی بود.

او ادامه داد: خدا را شکر نتیجه به نسبت خوبی مقابل استقلال کسب کردیم و امیدوارم در نیم فصل دوم با حمایت هایی که از پدیده می شود بتوانیم بین تیم های بالای جدول بمانیم.

هافبک پدیده درباره مشکلات مالی بازیکنان این تیم اظهار داشت: نزدیک به ۳۰ درصد مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کردیم اما برخی بازیکنان پدیده از قرارداد فصل گذشته خود ۵۰ درصد طلبکار هستند. مسئولان قول داده اند به زودی بخشی از پول ما را پرداخت کنند و به امید خدا به این قول خود عمل کنند.

مهدیخانی درباره شانس پدیده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار می گیریم و امیدوارم مسئولان باشگاه هم از تیم حمایت کنند تا همچنان بالای جدول بمانیم.


بیشتر بخوانید: 

گل محمدی: هر ۲ تیم برای گل نخوردن به زمین آمده بودند /بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند

شفر: آبی، رنگ محبوب داوران نیست/ شاید باید رنگ لباسمان را عوض کنیم


انتهای پیام/

صحبت های مهدیخانی بعد از دیدار مقابل استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار