کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: گل‌محمدی نشان داده در هر تیمی که حضور داشته تا چند سال بعد از آن تیم خوب نتیجه گرفته است.

رحمتی: گل محمدی همیشه تیم های خوبی داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از دیدار مقابل پدیده گفت: در دیدار مقابل پیکان، سایپا و سپاهان از داوری متضرر شدیم وقتی تمام تیم‌ها اعتراض می‌کنند حتماً مشکلی وجود دارد. تاج باید ورود کند و جوابگوى مردم باشد. این همه تماشاگر برای موفقیت تیمشان به ورزشگاه آمده بودند، اما با ناراحتی رفتند. ما تمام تلاشمان را کردیم، گل هم زدیم، دیگر باید چه می‌کردیم.

او در مورد اینکه برخی مانند قلعه‌نویی معتقدند با این شرایط سایر تیم‌ها باید به دنبال نایب قهرمانی باشند، گفت: وقتی تمام تیم‌ها از یک موضوع صحبت می‌کنند به طور حتم یک چیزی است. هفته قبل سپاهان گلی از پرسپولیس خورد که 2 سال قبل ما همان‌طور از پرسپولیس خورده بودیم که بعد از اعتراض من اخراج شدم. چه کسی آن دربی را سوت زد و من را اخراج کرد؟ دیگر جاى صحبت نمى ماند و همه دارند در موردش حرف مى زنند همه می‌دانند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها هم معتقدند داوری‌ها به ضرر آن‌ها بوده است، گفت: بله، آن‌ها که صد درصد درست می‌گویند. همه چیز به ضرر آنها است. ما همه چیز داریم، پول داریم، زمین تمرین خوب داریم، اما آن بنده خدا‌ها هیچ چیز ندارند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال افزود: امروز با تیم خوب پدیده بازی داشتیم، گل‌محمدی نشان داده در هر تیمی که حضور داشته تا چند سال بعد از آن تیم خوب نتیجه گرفته است حتی اگر یک مربی مبتدی هدایت آن تیم را بر عهده بگیرد و این در گذشته نیز ثابت شده است.

او ادامه داد: امروز خیلی خوب بازی کردیم، چندین موقعیت خوب هم داشتیم، اما تیم داوری با شاهکارش گل سالم ما را آفساید اعلام کرد. هفته قبل قلعه‌نویی درباره مسائل مختلف داوری صحبت کرد به تاج سلام می‌کنم و امیدوارم به عنوان نفر اول فدراسیون به این مسائل ورود کند و الان وقت ورود کردن است. چطور می‌شود که تمام تیم‌ها اعتراض دارند.


بیشتر بخوانید: 

استقلال صفر - پدیده صفر / یحیی با یک امتیاز صدر جدول را پس گرفت +فیلم

گل محمدی: حقمان ۳ امتیاز این مسابقه بود / بازی در نیمه دوم برای ما بود

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - پدیده


انتهای پیام/

صحبت های رحمتی بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار