دومین دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری جدید التاسیس مساجد فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: در راستای ارتقاء سطح بینش و دانش مدیران کانون‌ها که در واقع افسران جنگ نرم در کانون‌های مساجد هستند، دبیرخانه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده که کانون‌های مساجد جدیدالتاسیس در اولویت شرکت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در دوره اول بیش از ۶۰ نفر از مدیران کانون‌های جدیدالتاسیس حضور داشته اند و به آن‌ها گواهی حضور اعطا شده، افزود: سرفصل‌هایی از جمله مدیریت فعالیت‌های فرهنگی، راه‌های جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، ضرورت اردو‌های جهادی و تشریح مثلث موفقیت شامل استعداد، مدیریت ارتباط و مشاوره، آفت‌های جذب نیرو، پشتکار و علاقه برای این دوره درنظر گرفته شده است.

امیدی تصریح کرد: در دومین دوره ۴۰ نفر از مدیران کانون‌های جدیدالتاسیس حضور داشتند که موضوعات کاربردی را با تدریس حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن سیدکریمی فرا گرفتند.

گفتنی است، در راستای برون سپاری برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون‌های مساجد استان، این دوره آموزشی با همکاری کانون فرهنگی و هنری شهدای محراب مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ت

برپایی دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری

برچسب ها: کانون فرهنگی ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.