به گفته سرمربی ارژن ، این تیم تا کنون برای بازی با مقاومت راهی البرز نشده و بازیکنان بدلیل مشکل مالی قهر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در حالی که قرار است تیم ارژن در هفته ۲۰ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور ، شنبه ۲۴ آذر به مصاف مقاومت البرز برود اما اعزام این تیم بدلایل مشکلات مالی با ابهام روبرو شده است.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با انتقاد از مسئولین و شورای شهر شیراز گفت : متاسفانه کمک که نمیکنند روحیه تیم ما را به هم میریزند،وقتی شورای شهر شیراز تیم ارژن را متعلق به شیراز نمیداند برای کسی انگیزه ای باقی نمی ماند والبته بعضی ها در بیرون از شورا به اعضا انها اینگونه القا کرده اند که این تیم مال شیراز نیست و از طرفی چشم دیدن موفقیت ارژن و بنده را ندارند.

وی ادامه داد : بعد بازی با حفاری به جای روحیه دادن وافتخار کردن به جوانها بیشتر احساس تنهایی می کنیم بعد می گویند چرا ارژن ثبات ندارد،
تا این لحظه که با شما صحبت میکنم تکلیف رفتن به البرز روشن نیست،چند بازیکن قهر کرده اند،تا امروز خودم تیم را به سفرها میبردم به خاطر اینکه اعتبار شیراز زیر سوال نرود اما دیگر کم اورده ام.

کمالی خاطرنشان کرد : زحمتهایی که میکشیم بی فایدست و فعلا نمیتوانم راجع به بازی اینده حرفی بزنم ،نمیدانم اگر بازیکنان بیایند وسروقت برویم،روبروی مقاومت البرز حاضر خواهیم شد.

سرمربی ارژن شیراز در پایان تصریح کرد : فقط از بچه های تیم ممنونم که با جان ودل بازی میکنند وهمیشه هم به انها حق میدهم،هر تصمیمی بگیرند در کنارشان تا اخر هستم،انها برادریشان را ثابت کرده اند و از کامیاب مدیر ورزش وجوانان استان فارس که پیگیر مشکلات تیم بودند و در نیم فصل هم به تیم کمک هایی کردند،سپاسگزارم .

تا ‌پایان هفته ۱۹ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور ، ارژنی ها با ۲۳ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.
انتهای پیام/ت

قهر بازیکنان ارژن و ابهام در اعزام این تیم به البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.