رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: لغو بازی اخیر سردار و خوشه طلایی ساوه، هیچ ارتباطی به مسائل امنیتی نداشت.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: دلایلی همچون آماده نبودن زیر ساخت‌های ورزشگاه خاتم الانبیاء و عدم اجرای فنس کشی دور میدان و همچنین مشکلات عدیده‌ی باشگاه سردار بوکان، باعث شد تا با هماهنگی وزرات کشور و استانداری آذربایجان غربی، بازی اخیر تیم‌های سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه، ۱۵ دقیقه مانده به شروع آن لغو گردد و این مسئله به هیچ عنوان امنیتی نبوده است.

وی افزود: امنیت ورزشگاه در بازی‌های سردار، حتی از بازی‌های لیگ برتر هم بیشتر بوده و این خود ادعای امنیتی بودن دلیل لغو این بازی را رد می‌کند.

دیدار تیم‌های سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، قرار بود عصر روز یکشنبه ۱۷ آذر به میزبانی بوکان برگزار شود، که با مصوبه شورای تامین استان، لغو گردید.

هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با یک برد، شش مساوی، سه باخت و کسب ۹ امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم سردار بوکان چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف. این رقابت‌ها با تیم‌های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.

انتهای پیام/
 

اظهارات رئیس اداره ورزش و جوانان درباره لغو بازی سردار بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.