نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: دستگاه‌های متولی، قاتل امام جمعه اهل سنت روستای رضا آباد شهرستان رامیان را سریعتر دستگیرکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به قتل امام جمعه اهل سنت یکی از روستا‌های شرق استان گفت: این اتفاق استان را زیر سوال برد و تقاضای من از دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی هرچه سریع‌تر قاتل یا قاتلان را دستگیر کنند.

آیت‌الله نورمفیدی به وظیفه مسئولان اشاره کرد و گفت: دوران مسوولیتی شما عزیزان یک زمان است که همیشه وجود نداردو مسوولان باید از این فرصت استفاده کنید و هر کاری که می‌توانید برای مردم انجام دهید.

وی ادامه داد: در زمان بازنشستگی شما از کار برکنار شدید و هر عمل صالحی که می‌خواهید و می‌توانید باید در زمان خدمت و کار انجام دهید و این زمان را از دست ندهید.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت:این انقلاب که امسال چهلمین سال پیروزی آن است دوران‌هایی را طی کرده و کشور فراز و نشیب‌هایی را دیده و آنچه بزرگان این نظام و کشور دنبال آن بودند امروز به آن رسیدیم که آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و سربلندی این نظام بوده است.

نورمفیدی گفت: باید قدر این زمان را دانست و نگذاریم این زمان از دست برود و باید تمام توان و استعداد خود را در راستای پیشرفت کشور بکار بگیریم.

وی تاکید کرد: ما نباید هیچگاه به این میزان خدمت قانع باشیم و همیشه باید به مردم خدمت کنیم و این کشور به خدمات زیادی نیاز دارد و در کنار تشکر تقاضا می‌کنم بیشتر به مردم خدمت کنید.

وی ادامه داد: باید سعی کنید در زمان مواجه شدن با مردم پاسخگوی مردم باشید و مردم را سرگردان نکنید.

نورمفیدی افزود: شما وظیفه دارید زمانی که مردم به شما مراجعه می‌کنند حتی اگر نمی‌توانید مشکل مردم را برطرف کنید با زبان و اخلاق و برخورد خوب مردم را راضی برگردانید.

وی گفت: نسبت به مردم عصبانی نشوید و بی‌اعتنایی نکنید و آغوشتان باز باشد و مردم از رفتار شما شادمان شوند و به نظر من بهترین کار‌هایی که در ایام پیروزی انقلاب می‌تواند انجام شود همین رفتار خوش و خوب با مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در پایان گفت: همیشه نگاهتان به موضوعات استان توسعه‌ای و پیشرفت باشد، زیرا کار‌های جزئی ماندگار نیست و کار‌های بزرگ ماندگار خواهد بود.

مولوی جمال زهی امام جمعه اهل سنت رضاآباد شهرستان رامیان در ۶آذرماه امسال بعد از نماز صبح به قتل رسید.

انتهای پیام / گ/ع
 
 

پیگیری برای دستگیری قاتل امام جمعه اهل سنت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.