جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت:: مردی که با انگیزه سرقت به خانه مادرزنش رفته بود، عامل مرگ او هم شد.

مرد سارق، قاتل مادر زنش بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فریدون جهانتیغ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آزاد شهر گفت: در تاریخ ۹ آبان ماه امسال در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبر وقوع آتش و مرگ یک زن ۴۸ ساله در آزادشهر گزارش شد.

جهان تیغ ادامه داد: بلافاصله نزدیک‌ترین تیم گشتی پلیس ۱۱۰ به محل حادثه رسید و با توجه به مرگ این زن، تیم بررسی صحنه جرم به صحنه حادثه اعزام شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در بررسی‌های مقدماتی کارشناسان بررسی صحنه جرم، علاوم وقوع قتل بدست آمد که در این راستا پرونده با رویکرد بررسی مرگ این زن ۴۸ ساله در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و تحقیقات آغاز شد.

جهان تیغ افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد داماد این خانم در روز و ساعت حادثه در محل وقوع حادثه حضور داشته است که با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات از وی آغاز و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر ابتکار به جرم شده بود، در مشاهده مستندات و ادله پلیس، به قتل مادر زن خود اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر در خصوص علل و انگیزه این فرد از این اقدام مجرمانه گفت:: متهم در اعترافاتش بیان کرد که به قصد سرقت طلا‌های مادر زنش به خانه وی رفته و زمانی که با مقاومت این زن ۴۸ ساله مواجه شد وی را با جسم سخت به قتل رساند.

جهان تیغ در پایان افزود: متهم برای از بین بردن شواهد وقوع جرم تصمیم به آتش‌زدن منزل و پیکر مادر زن خود کرد که با هوشیاری کارآگاهان و کارشناسان پلیس، وی شناسایی و روز گذشته دستگیر شد.

وی گفت: متهم با تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: مراجع قضایی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.