فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری ۱۵۰۰ پلیس راهور در طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح انتظامی ترافیکی زمستانه پلیس راه از صبح امروز در جاده‌های اصلی استان آغاز شد و گفت: ۱۵۰۰ نیرو در این طرح بکارگیری شده است.

وی افزود: پلیس راه در طرح زمستانه امسال با راه اندازی ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار، ۲ پایگاه امداد هوایی و با بکارگیری بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو به مسافران زمستانی خدمات رسانی می‌کند.

سردار میرفیضی گفت: در این طرح، نیرو‌های پلیس راه به همراه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر - ساری مستقر می‌شوند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۲۰۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین به همراه ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب تیم‌های امداد و نجات و کنترلی در محور‌های اصلی مازندران مستقر می‌شوند.

وی گفت: ۲ بالگرد اورژانس و هلال احمر در اجرای طرح ترافیکی زمستان فعالیت دارند که مردم باید در سفر‌ها به مبدا و طول مسیر تا مقصد همواره به هشدار‌های پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حسین زادگان استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در اطلاع رسانی و ارتقاء فرهنگ ترافیک و پیشگیری از حوادث رانندگی خبر داد و گفت: طرح ترافیکی زمستانه تا ۲۲ اسفند در جاده‌های استان مازندران ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای استان صورت گرفته است، افزود: استفاده از تکنولوژ‌های هوشمند و اصلاح ساختار جاده‌ای از مهمترین مواردی است که مورد توجه جدی قرار گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، گفت: رسانه‌ها با برجسته کردن خدمات نقش موثری در مدیریت ترافیک و پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی بر عهده دارند.

حسین زادگان با اشاره به نقش مردم در رفع مشکلات موجود، افزود: هرچه قدر همکاری و تعامل مردم بیشتر شود، نتایج بهتری نیز در حوزه‌های مختلف مدیریتی حاصل خواهد شد.

وی با قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی استان در ارائه خدمت به مردم، گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها و حجم مسافرت‌ها به استان مازندران، هر ساله شاهد شرایط بهتری در استان هستیم که این امر نشان دهنده عزم و اراده همه نهاد‌های مسئول به ویژه فرماندهی انتظامی استان است.

انتهای پیام/آ

آغاز طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار