رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس استان در بازگرداندن مدارک به صاحبش خبر داد.

مامور وظیفه شناس کیف حاوی مدارک هویتی و اسناد زمین را به صاحبش تحویل دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اردشیر جهانفر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر افزود: یکی از ماموران انتظامی استان یک عدد کیف حاوی مدارک هویتی و اسناد زمین را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس با پیگیری‌های فراوان، موفق می‌شود صاحب مدارک مذکور را شناسایی کرده و تحویل صاحبش بدهد.

رئیس بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌داند،ادامه داد : اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

سرهنگ جهانفر در پایان افزود: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، این مامور وظیفه شناس توسط سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/ن
 

صحت عمل مامور وظیفه شناس زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.