فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی اتقلابی دینی و اسلامی بود، گفت: بسیج از الطاف الهی برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش تربیتی مربیان طرح شهید بهنام محمدی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بین انقلاب‌های قرن بیستم پایداری داشته است، گفت: در تقسیم بندی انواع انقلاب‌ها تلاش بر تبیین انقلاب اقتصادی کردند که در تبیین علل چرایی انقلاب ایران نمی‌توان انقلاب ایران را انقلاب اقتصادی خواند.
 
وی، افزود: چرا که انقلاب ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی است که یک نظریه پرداز فرانسوی انقلاب ایران را تزریق روح به جهان بیرون عنوان کرده است.
 
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه انقلاب ایران یک انقلاب دینی و فرهنگی است، ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی وظیفه تربیت نگاه الهی بر عهده وزارت خانه‌ای است که با تمام محدودیت‌ها و کمبود به اقدام و تلاش‌های زحمات آموزش و پرورش می‌بالیم.
 
وی، ابراز کرد: بسیج به عنوان بک نهاد مردمی که انقلابی گری است که امام خمینی (ره) بدون محافظه گری بسیج را از الطاف الهی به انقلاب اسلامی می‌داند.
 
سردارشهسواری، با بیان اینکه تربیت فرزندان صالح امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان‌کرد: امروز باید عزممان را درراستای تربیت فرزندانی حافظ برای نسل‌های آینده تربیت کنیم تا در پرتگاه فضای مجازی و تهاجامات فرهنگی دشمن گرفتار نشویم.
 
وی، با بیان اینکه باید با هماهنگی و عزم ویژه طرح بهنام محمدی را به پایان برسانیم، تاکید کرد: این طرح که با محوریت مثلث خانه، مدرسه و مسجد که هر ۳ مقدس هستند مسجد ستون خیمه گاه عاشقی الهی و سنگر دفاع از اسلام است و خانه و مدرسه تقدس ویژه‌ای دارند باید با قدرت بتوانیم به خوبی بسیجیان و آموختگان درسی معلمین را درهم گره زده و این طرح را با محوریت خود آغاز و به نتیجه برسانیم.
 
انتهای پیام/
 

برگزاری همایش تربیتی مربیان طرح شهید بهنام محمدی

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.