مسئول دفتر نمايندگی ولي فقيه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت:فرهنگ ایثار و شهادت در دل نسل جوان متبلور و حفظ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه شهدای آذربایجان غربی و فرمانده سپاه سردشت به همراه جمعی از مسئولان و فرمانده پایگاه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ازخانواده معظم شهیدمحمدرحیمی دیدارکردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آنان گفت: دیدار با وارثان شهدا ضمن افتخاری بزرگ موجب تقویت روحیه، صبر و تحمل است و باید این ارزش را گرامی و حفظ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرائی بابیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و فرهنگ ایثار و شهادت در دل جوانان متبلور و حفظ شده است افزود: دشمنان در طول ۴۰ دهه گذشته انقلاب اسلامی به دنبال این بودند که اسلام و انقلاب را از ملت بگیرند، اما حتی بعداز هشت سال دفاع مقدس با تشکیل جبهه مقاومت، جوانان غیور ثابت کردند از اسلام وانقلابشان دفاع می‌کنند واین روحیه باعث شد تا دشمنان ناکام و شکست خورده شوند.

وی بااشاره به اینکه حضرت امام (ره) خانواده‌های معظم شهدا را به دست ما سپرده اند و امانت هستند، تصریح کرد: رسالت ما توجه و اهمیت به این خانواده‌های بزرگوار است و وظیفه داریم مسایل و مشکلات آنان را پیگیری نماییم.

سردارموسی مرادی نیز در این دیدار گفت: شهدا برای نظام سرمایه‌ای عظیم و ارزشمندی هستند و باید قدردان ایثارگری و فرهنگ شهادت طلبی آنان و نیز صبر و تحمل خانواده آنان باشیم و این امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون خون آن عزیزان است.

درپایان از خانواده معظم شهیدمحمدرحیمی تجلیل شد.

شهیددلیرمحمد رحیمی در سال ۹۱ در منطقه مرزی پاراستان سردشت با همررزم خود شهید مهندس فرشید بهاری در کمین با اشرار ضد انقلاب به شهادت رسیده است.

 

انتهای پیام/م

تجلیل از خانواده های شهدا در سردشت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.