محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت هزینه از نفرات شرکت کننده در مسابقات کشوری واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت هزینه در مسابقات کشوریمحسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون کاراته از متقاضیان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور هزینه ورودی دریافت کرده است، بیان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور نباید از نفرات شرکت کننده هزینه‌ای دریافت کرد، اما در بخشنامه فدراسیون صحبت از مسابقات انتخابی تیم ملی است که به صورت آزاد برگزار می‌شود و از رقابت‌های قهرمانی کشور حرفی زده نشده است و در تمام رشته‌های ورزشی دریافت ورودی در مسابقات آزاد منع قانونی ندارد.

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور سالی یکبار با هزینه خود فدراسیون برگزار می‌شود و تمام هیئت‌های استان‌ها سهمیه برای حضور در این مسابقات را دارند، اما در رقابت‌های آزاد محدودیتی برای تعداد نفرات شرکت کننده وجود ندارد و دریافت هزینه ورودی از نفرات شرکت کننده بدون مشکل است.اما در خصوص مواردی که هیئت‌های استان اعلام کنند و یا خانواده هایی که بیش از یک نفر از فرزندانشان در این مسابقات شرکت می کنند می توانند یک نفر از آنها از پرداخت هزینه ورودی معاف شوند و یا اگر افرادی به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه نباشند مجاز هستند بدون پرداخت ورودی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و فدراسیون از آنها حمایت خواهد کرد.

آشوری درباره فدراسیون کاراته عنوان کرد: برنامه‌هایی که از زمان فرجی در فدراسیون تدوین شده بود را تا انتهای سال برگزار می‌کینم و همان مسیر را ادامه خواهیم داد و مطابق با سر فصل‌هایی که در تقویم ورزشی در قالب کسب سهمیه المپیک توکیو تدوین شده بود به طور حتم در لیگ‌های جهانی کاراته وان پاریس، دبی و اتریش با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شرکت خواهیم کرد تا ملی پوشان ما با استفاده از ظرفیت‌های خود بتوانند امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورند.

سرپرست فدراسیون کاراته درباره وضعیت تیم ملی بانوان گفت:جلسه بررسی عملکرد تیم ملی بانوان روز یکشنبه با حضور کارشناسان و کادر فنی راس ساعت ۱۰ صبح در فدراسیون برگزار می‌شود تا علاوه بر ارزیابی عملکرد تیم ملی برنامه‌های آینده این تیم را مشخص کنیم و با استفاده از پیشنهادات نقاط ضعف تیم را برطرف سازیم.

او درباره اینکه این احتمال وجود دارد که فرجی به فدراسیون کاراته بازگردد بیان کرد: ما امیدواریم که کار فرجی درست شود و این اتفاق رخ دهد. به نوبه خودم از بازگشت فرجی به فدراسیون کاراته استقبال می‌کنم.

آشوری درباره مسابقات بین المللی جام ایران زمین عنوان کرد: من و تمام مسئولان فدراسیون در تلاش هستیم تا بتوانیم به خوبی از این رقابت‌ها میزبانی کنیم، اما در خواست من از روسای سبک‌های مختلف کاراته در برگزاری این گونه رقابت‌ها این است که سعی کنند از کشور‌ها و تیم‌هایی در این مسابقات دعوت کنند که بتواند در پیشرفت کاراته ایران تاثیر گذار باشند.

سرپرست فدراسیون کاراته در پایان گفت: تلاش می‌کنیم که رقابت‌های جام بین المللی ایران زمین به گونه‌ای برگزار شود که بازتاب خوبی از کاراته ایران در بین کشور‌ها داشته باشد و از این فرصت برای ارتقا کاراته نهایت استفاده را خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ دفاع کنیم/ اگر تصمیم به رفتن من باشد، حتما از قانون اطاعت می‌کنم

هروی: کاراته ایران مسیر خودش را پیدا کرده است/المپیک باید منتظر حضور قدرتمند تیم ملی ایران باشد

صافی: اوج شکوفایی کاراته ایران در جهانی اسپانیا رقم خورد/ باید به جوان‌ها اعتماد کرد

عسگری: رقابت‌های جهانی کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود/تیم ملی ترکیه برای ما کری خوانی می‌کرد


انتهای پیام/

اظهارات آشوری درباره برنامه فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار