فرماندار گچساران میزان اعتبارات تخصیص یافته از محل درآمدهای نفت و استانی در گچساران را 85 و 80 درصد ذکر کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، رحیمی نیز در  نشست شورای اداری گچساران  گفت: امسال سه هزار و 360 میلیارد ریال به 300 طرح عمرانی در حال ساخت گچساران اختصاص یافته است.

فرماندار گچساران میزان اعتبارات تخصیص یافته از محل درآمدهای نفت و استانی در گچساران را 85 و 80 درصد ذکر کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 785 میلیارد ریال از محل درآمدهای نفت و استانی بین دستگاه های اجرایی در 100 برنامه و 26 سرفصل در این شهرستان توزیع شده است افزود: تا کنون 85 و 80 درصد اعتبارات درآمدهای نفت و استانی تخصیص یافته است که میزان این تخصیص نسبت به سال های پیش بی سابقه بوده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست نیز گفت:  از بهمن سال 96 تاکنون سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در کهگیلویه و بویراحمد از محل صندوق توسعه ملی در فاز نخست یک هزار و 70 میلیارد ریال بوده است.
پروانه نیک مرام  بیان کرد: از بهمن ماه سال 96 تا کنون 74 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشتغالزا در شهرستان گچساران پرداخت شده که زمینه اشتغال 440 نفر را فراهم کرده است.

وی سهم سال 1397 کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را  2 هزار و 140 میلیارد ریال بیان کردو افزود: مرحله نخست آن شامل یک هزار و 70 میلیارد ریال و مرحله دوم نیز به همین میزان به این استان تعلق خواهد گرفت.

نیک مرام گفت:مجموع تعداد طرح های معرفی شده به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 902 مورد بوده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به تصویب رسید.

در پایان این مراسم اقای الماس قبادی و قاسم پرویزی به عنوان روسای ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران معرفی شدند.

 انتهای پیام/غ

تخصیص اعتبارات استانی و نفت به گچساران

برچسب ها: تسهیلا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.