مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت:یک هزار و ۲۰۰ نفر مددجوی دارای بیماری خاص، صعب العلاج و زمین گیر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

۱۲۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی، در نشست بررسی وضعیت بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی از نیاز‌های حیاتی مددجویان تحت حمایت این نهاد است و مهم‌ترین گروه هدف کمیته امداد، بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر هستند که به عنوان اولویت اصلی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر مددجوی دارای بیماری خاص، صعب العلاج و زمین گیر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال خدمات درمانی و پزشکی رایگان دریافت می‌کنند.

لطفی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون این دسته از بیماران بیش از ۸۷۰ میلیون تومان خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی رایگان اعم از ویلچر، واکر، توالت فرنگی، تخت بیمارستانی، دستگاه فشار سنج، تشک مواج، دستگاه اکسیژن ساز و وسائل سونداژ دریافت کردند.

وی بیان کرد: همه این بیماران با بهر ه. مندی از خدمات بیمه‌ای و درمانی می‌توانند مشکلات ناشی از بیماری خود را به صورت رایگان درمان کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، مادران شیرده و کودکان مبتلا به سوء تغذیه این نهاد، از سبد غذایی رفع سوء تغذیه نیز بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

کمیته امداد‌بوشهر از ۱۲۰۰ بیمار‌خاص و صعب‌العلاج حمایت‌می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.