سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی غذاخوری یک باغ رستوران در فرحزاد خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت 13:25 امروز حادثه آتش سوزی در یک رستوران غذاخوری در محله فرحزاد، خیابان گلبرگ 4 به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

آتش سوزی غذاخوری یک باغ رستوران در فرحزاد

وی افزود: با حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که غذاخوری 200-300 متری مسقف یک باغ رستوران که نمای داخلی آن با چوب و پارچه‌های قابل اشتعال پوشانده و در داخل آن صندلی‌های چوبی و تخت وجود داشت، دچار آتش سوزی شده و  کاملا در آتش شعله ور شده بود.

آتش سوزی غذاخوری یک باغ رستوران در فرحزاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در قسمت‌های باغچه نیز چندین آلاچیق وجود داشت که آتش در حال سرایت به این بخش‌ها بود که آتش نشانان سریعا عملیات را آغاز و از سرایت آتش جلوگیری کردند.

آتش سوزی غذاخوری یک باغ رستوران در فرحزاد

ملکی تصریح کرد: کارگرانی که در محل حضور داشتند قبل از حضور آتش نشانان سریعا از محل حادثه خارج شدند و خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

آتش سوزی غذاخوری یک باغ رستوران در فرحزاد

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در حال حاضر مشغول ایمن سازی محل، لکه گیری و تخلیه دود هستند و تا دقایق دیگر محل تحویل مالکان خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار