مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت‌های دوو صحرانوردی در سه رده سنی بخش بانوان از اواخر آذرماه به میزبانی مریوان برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حامد جولایی گفت:مسابقات دوو صحرانوردی بانوان کشور از روز جمعه ۳۰ آذرماه با حضور استان‌های سراسر کشور به میزبانی مریوان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با عنوان گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار می‌شود، ۳۰۰ دونده دختر به نمایندگی از ۳۱ استان سراسر کشور و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند و در کنار دریاچه زیبای زریبار مریوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: در رقابت‌های دوو صحرانوردی بانوان، شرکت‌کنندگان در رده سنی نوجوانان مسافت ۶ کیلومتر، در رده جوانان ۸ کیلومتر و بزرگسالان مسافت ۱۰ کیلومتری دور دریاچه زریبار را طی خواهند کرد.

به گفته جولایی، استان کردستان با سه تیم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
وی اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها به تمام نفرات اول تا سوم رده‌های سنی مدال، حکم قهرمانی و به تیم‌های برتر اول تا سوم جام قهرمانی اهداء خواهد شد.

گفتنی است، سال گذشته نیز مسابقات دوو صحرانوردی قهرمانی آقایان و بانوان کشور در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت‌های دوو صحرانوردی بانوان کشور در مریوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.