مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل؛

کمبودی در توزیع سبد غذایی در فروشگاه های اردبیل وجود ندارد

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اصغر مناف زاده، مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل در بازدید از روند توزیع سبد غذایی در فروشگاه رفاه عنوان کرد که هیچ گونه کمبود کالا در توزیع سبد غذایی در فروشگاه های طرف قرارداد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل از مشمولین درخواست کرد که هر گونه مشکل و یا احیای تخلف از سوی فروشگاه های طرف قرارداد را جهت رسیدگی کارشناسی و برخورد با متخلفین به واحد امور اجتماعی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل مراجعه و یا با شماره تلفن 33740019 تماس و موارد تخلف را اطلاع دهند.

منف زاده افزود: چهارمین مرحله توزیع سبد غذایی از دو آبان ماه سال جاری آغاز گردیده و همچنان ادامه دارد و از زمان توزیع سبد غذایی  بطور متوسط روزانه 500 نفر به فروشگاه های طرف قرارداد رفاه مراجعه و اقلام خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ح

توزیع سبد غذایی روزانه 500 نفر در اردبیل

 

برچسب ها: سبد غذایی ، فروشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.