رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از واگذاری 38 هزار و 550 متر مربع از املاک علوی به اهالی بخش فیروز شهرستان کوثر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد سعیدی کیا، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اردبیل افزود: املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان به افراد و خانواده های محروم و واجد شرایط واگذار می شود.

وی افزود: تاکنون 2 هزار و 800 سند از املاک علوی در سه نوبت به اهالی استان آذربایجان شرقی اهدا شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اسناد با کاربری مسکونی، تجاری و زراعی به مساحت 34 هکتار به افراد واجد شرایط در شهرستان میانه واگذار شده که ارزش آن 440 میلیارد ریال است.

سعیدی کیا همچنین افزود: اقدامات دیگری نیز در حمایت از خانوارهای محروم استان اردبیل انجام شده که حمایت از مادران باردار و شیرده، طرح مسکن 2 معلول و سبد غذایی ویژه در شهرستان گرمی مغان است.

وی بیان کرد: بنیاد علوی بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با هدف حمایت از مادران باردار کم برخوردار، هر 2 ماه هزار و 107 سبد غذایی برای جلوگیری از سوء تغذیه مادران باردار و شیرده توزیع می کند و در همین راستا تاکنون 6 هزار و 642 سبد بین مشمولان طرح حمایتی بنیاد توزیع شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد علوی همچنین در راستای حمایت از خانواده های دارای چند معلول با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن 25 منزل مسکونی در شهرستان اردبیل به ارزش 9 میلیارد ریال تحویل داده و 34 واحد مسکونی نیز به ارزش 9 میلیارد و 600 میلیون ریال به خانواده های واجد شرایط در روستاهای این استان تحویل داده است.

سعیدی کیا تشریح کرد: در اجرای طرح حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان در سال جاری با هماهنگی کمیته امداد 4 هزار و 700 سبد غذایی ویژه در بین اهالی کم برخوردار شهرستان گرمی مغان توزیع کرده است.

انتهای پیام/ح

توزیع سبد غذایی توسط بنیاد علوی در اردبیل

برچسب ها: روستا ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.