نمایندگان ۱۹ تشکل دانشجویی شیراز در نشستی صمیمانه با امام جمعه شیراز به بیان دیدگاه‌های خود با موضوعات مختلف سیاسی و فرهنگی استان پرداختند.

دیدار امام جمعه شیراز با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ضرورت پاسخگویی مسوولان نسبت به عملکرد خود، لزوم شفافیت در حوزه عملکرد شهرداری ها، دور بودن جوانان از جایگاه‌های مدیریتی و تصمیم ساز، لزوم افزایش کارکرد‌های اجتماعی مساجد و ضرورت توجه به آموزش‌های دینی و معرفتی تأثیرگذار بخشی از نقطه نظرات دانشجویان حاضر در این نشست بود.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت استمرار ادبیات انقلابی در میان نسل جدید، گفت: ادبیات انقلابی قابلیت جهانی شدن دارد از این رو نسل انقلابی کنونی نیز باید به آن توجه کند.

آیت الله دژکام حرکت انقلابی را نیازمند مجاهدت و ایستادگی اعلام کرد و افزود: مسیر انقلاب همچون جاده‌ای در حال ساخت است و مجاهدت‌های بسیاری نیاز است تا این مسیر هموار شود.

امام جمعه شیراز حراست از جمهوریت نظام را برای تحقق اهداف انقلاب ضروری دانست و تصریح کرد: حفظ مردم سالاری دینی از ابتدای انقلاب مورد تأکید امام خمینی (ره) بود و امروز نیز رهبرانقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند.
انتهای پیام/م

نشست آیت الله دژکام با فعالان تشکل‌های دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار