ماموران انتظامی مازندران باند سارقان منزل و باغات و مزارع کشاورزی را در ساری و بهشهر متلاشی کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ ناصر علی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی با ۵ فقره سرقت در ساری خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در یک ماه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ صفر پور با هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان، خواست: تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و محصولات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آن‌ها را در محلی امن قرار دهند.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر نیز ازانهدام باند سرقت منزل و کشف ۸۰ میلیون تومانی وجه نقد سرقتی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع سرقت منزلی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی ۳ متهم مرد و ۱ متهم زن که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده اند را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران این افراد را که به صورت باندی فعالیت می‌کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت گاوصندوق و طلاجات منزلی مسکونی در آن شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف اموال مسروقه از متهمان خبر داد و گفت: ارزش وجه نقد و طلاجات کشف شده از متهمان ۸۰ میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شهروندان خواست: ضمن خودداری از نگهداری وجه نقدبا مبالغ زیاد در منزل، در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده زندگی خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان در ساری و بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار