ماموران انتظامی مازندران سارقان اماکن خصوصی و ویلا‌های خالی را در شهر‌های نور و نوشهر دستگیر کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان ویلا‌های خالی از سکنه و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و موتور برق از ویلا‌های خالی از سکنه در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، اعضای باند سارقان ویلا‌ها و منازل را شناسایی کنند.

سرهنگ ساداتی گفت: ماموران در ادامه با شناسایی ۶ متهم به سرقت و مخفیگاه این افراد با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی اعضای این باند را دستگیر کردند.

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران افزود: در ادامه تحقیقات متهم به خرید اموال مسروقه نیز در یکی از شهرستان‌های مرکز استان شناسایی و دستگیر شد و اقلام سرقتی شامل پره رادیاتور، فرش، تلویزیون ال‌ای دی ۳۲ اینچ، جارو برقی، چمدان و گاز صفحه ای، دو تخته فرش و ظروف آشپزخانه، تابلو فرش، شیرآلات، جاروبرقی، موتور برق، کولر اسپلیت کشف شد.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و ۵ فقره سرقت از ویلا‌ها و منازل خالی از سکنه اقرار کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد و گفت: مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد.

وی افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.