آپدیت جدید iOS اتصال گوشی‌های اپل با دیتای سیم کارت را مختل می‌کند

کاربران آیفون گزارش داده‌اند که با آپدیت کردن سیستم عامل گوشی خود به iOS 12.1.1 برای اتصال به اینترنت با دیتای سیم کارت با مشکل مواجه شده‌اند.

آپدیت جدید iOS اتصال گوشی‌های اپل را با دیتای سیمکارت مختل می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته، شرکت اپل آپدیت جدیدی برای گوشی‌های آیفون به نسخه iOS 12.1.1 منتشر کرد و در حالی که آخرین ورژن iOS دوربین آیفون را برای استفاده در Face Time فعال می‌کرد، برای کاربران مشکلی بسیار جدی هم به وجود آورد. گزارشی از Forbes نشان می‌دهد که کاربران آیفون گزارش داده‌اند که قادر نیستند از طریق دیتای سیم کارت خود به اینترنت متصل شوند.

این مشکل در اتصال به اینترنت به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران آیفون را در برخی کشورهای جهان تحت تأثیر قرار داده باشد و این باگ می‌تواند دستگاه‌های مختلف را به صورت‌های مختلف با مشکل مواجه کند. برای مثال برخی گزارش داده‌اند که می‌توانند از طریق 4G برای استفاده از Safari به اینترنت وصل شوند ولی نمی‌توانند از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. یکی از کاربران ادعا کرده است که نمی‌تواند از توئیتر و آمازون استفاده کند اما می‌تواند در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل و واتس‌اپ از اینترنت استفاده کند. دیگر کاربران آیفون که نمی‌توانند به اینترنت متصل شوند، باید از وای-فای استفاده کنند.

برخی از صاحبان آیفون گفته‌اند که تلاش کرده‌اند این مشکل را با استفاده از ریبوت کردن هارد گوشی خود و آپدیت کردن تنظیمات سیم کارت خود این مشکل را حل کنند اما بر اساس گزارش‌ها، مشخص شده است که شرکت اپل از این قضایا باخبر بوده و در نظر دارد آپدیتی دیگر برای درست کردن این مشکل برای iOS منتشر کند.


بیشتر بخوانید: فروش گوشی‌های اپل سال بعد کاهش می‌یابد


انتهای پیام/

iOS 12.1.1 اتصال به اینترنت دستگاه‌های آیفون را مختل می‎کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار