مدیر کار آفرینی امید استان از افزایش 4 برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال نسبت به پارسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛زنگنه مدیر کار آفرینی امید استان در کمیته تخصصی اشتغال ستاد ساماندهی جوانان با بیان اینکه از محل انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان تاکنون برای 20 نفر شغل ایجاد شده است، گفت: پس از بررسی 12 طرح، 450 میلیون تومان تسهیلات به جوانان پرداخت شد.

وی با اشاره به افزایش 4 برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال نسبت به پارسال گفت: در این مدت 992 فقره تسهیلات پرداخت شده است که 43 درصد طرحها به جوانان 18 تا 35 سال اختصاص یافته است .

سرپرست ، مدیر کل ورزش و جوانان استان  با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با صندوق کار افرینی امید و بانک رسالت برای پرداخت وام تا سقف 100 میلیون تومان در حوزه ایجاد اشتغال گفت: سهمیه مرحله اول این تفاهم نامه به پایان رسیده و مرحله دوم نیز بزودی ابلاغ می شود.

وی، از جوانان 18 تا 35 سال که طرح های خوبی در زمینه اشتغال دارند خواست تا از این تسهیلات با کارمزد 4 درصد استفاده کنند.

 سرپرستبه ساخت 2 خانه جوان در بیرجند و طبس اشاره کرد و افزود: با رایزنی انجام شده با فرمانداران تا پایان سال تمامی شهرستانها دارای خانه جوان خواهند شد.

بهدانی، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود 170 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با نرخ کارمزد 4 تا 18 درصد به بخش کشاورزی اختصاص یافته است، گفت: از این میزان 90 میلیارد تومان در شهرستانهای مرزی پرداخت شده است.

حسینی، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی هم افزود : در سال 97 از مجموع هزار 191 فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان استان 582 فرصت شغلی برای جوانان 18 تا 35 سال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ک

از جوانان صاحب ایده حمایت تسهیلاتی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار