استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم واگذاری برخی پروژه‌ها به بخش خصوصی گفت: این پروژه‌ها با اعتبارات قطره چکانی به جایی نمی ‌رسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  عصر امروز در شانزدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: این خیلی تفکر بدی است که اقتصاد مقاومتی به عنوان ریاضت کشیدن و پروژه‌های خرد و کوچک در بین بسیاری جا افتاده است.

وی مقام معظم رهبری را پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: بدون شک این موضوع به درستی چکش کاری شده تا به یک برنامه بلند مدت تبدیل شده است.

بازوند با انتقاد از کم کاری برخی مدیران دستگاه‌ها گفت: با مدیرانی که فرصت‌سوزی کنند برخورد جدی می‌کنیم و حتی به این فکر می کنم که اگر بشود آن مدیر را به جرم کار نکردن به دادگاه ارجاع دهیم.

وی در ادامه پس از تشریح اقدامات بخش شیلات استان توسط مدیر کل شیلات، بیان کرد: تا پایان سال ۹۸ باید تلاش کنیم تا تولیدات ماهی استان را به 5000 تن بیشتر یعنی معادل ۲۶ هزار تن افزایش دهیم تا در رونق اقتصادی استان و تولید اشتغال موثر واقع شود.

استاندار کرمانشاه خواستار برپایی جشنواره آبزیان طی اسفند امسال شد و گفت: برای این مسابقه میتوانید مشوق هایی را بکار ببرید تا ایجاد انگیزه را بین افراد شرکت کننده بوجود آورد.

وی در پایان گفت: اوقاف وضع مالی خوبی در استان دارد اما تاکنون هیچ قدمی در راستای ایجاد اشتغال بر نداشته است و سعی می کنم طی جلسه ای در خصوص زمین‌هایی که در اختیار اوقاف است جهت احداث گلخانه به توافق برسیم.

انتهای پیام/ز


اوقاف تاکنون هیچ قدمی در راستای ایجاد اشتغال بر نداشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.