با اتمام دوران مصدومیت علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم برایتون انگلیس، این بازیکن می‌تواند مقابل چلسی بازی کند.

ستاره ایرانی مقابل قهرمان فوتبال اروپا بازی می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، ستاره ۲۵ ساله ایرانی تیم فوتبال برایتون که به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ در دیدار مقابل اورتون و برخورد با یری مینا مصدوم شده بود، ۵ بازی اخیر تیمش و همچنین اردوی آبان ماه تیم ملی فوتبال کشورمان همراه با ۲ بازی تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا را از دست داده بود.

البته خبر خوش برای فوتبالدوستان ایرانی و برایتونی ها، رفع مصدومیت بهترین بازیکن فصل گذشته اردویژه هلند (جهانبخش) است. کریس هوتون، سرمربی ۵۹ ساله انگلیسی تیم برایتون بیان کرد که مصدومیت جهانبخش به پایان رسیده و می‌تواند مقابل چلسی بازی کند. همچنین رسانه‌های نزدیک به برایتون خبر دادند که با مصدومیت آنتونی ناکارت، شانس علیرضا جهانبخش برای حضور در مقابل چلسی زیاد است و به احتمال زیاد، هوتون از این بازیکن مقابل شاگردان ساری استفاده می‌کند.

در زمان آسیب دیدگی جهانبخش، تیم برایتون مقابل کاردیف، هادرسفیلد و کریستال پالاس به پیروزی رسید و در دیدار مقابل لستر سیتی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و همچنین از برنلی شکست خورد تا اکنون با کسب ۲۱ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد.

همچنین پس از غیبت جهانبخش در اردوی قبلی و برگزاری بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا، این بازیکن در اردوی جدید به جمع شاگردان کی روش اضافه شود تا پس از چند روز تمرین در تهران، عازم دوحه قطر شوند.

دیدار برایتون و چلسی، یکشنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۷ در زمین اختصاصی یاران جهانبخش برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نوع مصدومیت علیرضا جهانبخش چیست؟

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور‌ها هستند؟

نیمکت نشینی جهانبخش در دیدار برایتون برابر کریستال پالاس


انتهای پیام/

حضور جهانبخش مقابل چلسی قطعی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار