ملی پوش تکواندو گفت: تمام تمرکزم را روی انتخابی تیم ملی گذاشتم تا بتوانم نماینده ایران در رقابت‌های جهانی باشم.

خدابخشی: تمام تمرکزم را روی انتخابی تیم ملی گذاشتممهدی خدابخشی ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برخی از ملی پوشان به دلیل کسب مدال در المپیک جوانان و گرندپری‌های سال ۲۰۱۸ از حضور در دور اول انتخابی تیم ملی معاف هستند و در دور دوم باید رقابت کنند، اما من در مرحله اول هم شرکت می‌کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم تیم ملی را در جهانی همراهی کنم. تمام تمرکزم را روی انتخابی تیم ملی گذاشتم تا بتوانم نماینده ایران دررقابت‌های جهانی باشم.

او درباره مسابقات جام باشگاه‌های جهان ادامه داد: این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های جهان با سال‌های قبل متفاوت بود و تمام تیم‌ها با قدرت در این دوره حاضر شده بودند و تیم ما هم با وجود اینکه جوان بود از انگیزه و اتحاد خوبی برخوردار بود و خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین عنوان کرد: لحظات پایانی با صلاحدید خانلرخانی سرمربی تیم ملی روی شیاپ چانگ رفتم و با ضربه‌ای که به حریف وارد کردم تمام زحمات تیم به ثمر نشست و ما قهرمان شدیم. دقیقا سال گذشته هم برابر تیم روسیه توانستم امتیاز پیروزی تیم را کسب کنم و تیم تکواندو ایران قهرمان شد و خوشحالم که در هر دو دوره تیم‌های ایران قهرمان جهان شدند.

خدابخشی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: روند درمانی ام به پایان رسیده است و خوشبختانه در جام باشگاه‌های جهان با مشکل خاصی مواجه نشدم و آسیب دیدگی ام برطرف شده است و برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم تا بتوانم نماینده تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان باشم.

او تصریح کرد: بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدت ۲ سال از رقابت‌های حرفه‌ای به دور بودم و نتوانستم امتیازات لازم را کسب کنم و با توجه به اینکه هر سال درصدی از امتیازات مسابقات سال‌های قبل کم می‌شود باعث شد تا رنکینگم کاهش پیدا کند و امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی جهان ۱۲۰ امتیاز کامل را بدست آورم و بتوانم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم.

خدابخشی در پایان درباره حضورش در دور برگشت لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: از هفته پایانی نیم فصل اول در دو دیدار برای تیم شهرداری ورامین روی شیاپ چانگ مبارزه کردم و به طور حتم از ابتدا دور برگشت هم برای تیم شهرداری مبارزه خواهم کرد و باز هم در لیگ حضور خواهم داشت.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: نتایج ضعیف در جاکارتا مانع حضور ما در گرندپری شد/علیزاده به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد

خوانساری: غیبت داوران بین المللی در لیگ تکواندو مشکل ساز شده است

میرحسینی: رقم قرارداد‌های بانوان ملی پوش در لیگ برتر تکواندو نصف مردان است


انتهای پیام/

اظهارات مهدی خدابخشی درباره تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار