معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: اولین مرکز ملاقات کودکان طلاق با والدین در استان اردبیل در ساختمان مرکز جراحی آراد افتتاح شد.

یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: اولین مرکز ملاقات کودکان طلاق با والدین با مشارکت دادگستری و اداره بهزیستی در اردبیل افتتاح شد.

وی افزود: بر اساس قانون و رویه موجود در پرونده های ملاقات فرزند،گاهی دادگاه مجبور می شود به دلیل اختلاف والدین کلانتری را محل ملاقات قرار دهد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: کلانتری به دلیل فضای پلیسی و رفت و آمد مجرمان دستگیر شده، فضای پرتنش و اضطراب آور برای کودکان بوده و باعث ترس و مشکلات روحی در آنان می شود.

افتتاح اولین مرکز ملاقات کودکان طلاق با والدین در استان اردبیل

خدادادی ادامه داد: با افتتاح این مرکز از این به بعد کودکان طلاق که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند می توانند در محلی آرام و امن به دور از تنش و اضطراب با والدین خود ملاقات کنند.

وی افزود: در این مرکز خدماتی همچون مشاوره های تخصصی در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بخصوص کاهش طلاق، کمک به کودکان طلاق و همچنین مشاوره به زوج های طلاق گرفته برای انتخاب صحیح در ازدواج دوم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: طلاق ، مرکز ملاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.