معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از واگذاری ۱۷۳ پروژه دولتی به بخش خصوصی در استان خبرداد.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی در سال جدید گفت: در استان یزد ۱۷۳ پروژه تمام، نیمه تمام و تازه احداث شده شناسایی شده که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان یزد وجود دارد، گفت: درواقع پروژه‌های استان از جنس احداث، بازسازی، تجهیزات، تعمیرات و بهسازی است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه هر پروژه‌ای که در سال جاری ردیف اعتبار دارد، قابل‌واگذاری است، تصریح کرد: خوشبختانه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی جلساتی را با دستگاه‌های اجرایی گذاشته و یکسری از پروژه‌هایی که قابل‌واگذاری بوده‌اند را پیگیری کرده است.

صادقیان افزود: تمام واگذاری‌ها براساس دستورالعمل ماده ۲۷ و تبصره ۱۹ اتفاق می‌افتد که دولت می تواند با ایجاد هرگونه مشوقی یا جذابیتی برای بخش خصوصی آن‌ها را ترغیب کند تا پروژه‌ای را در دست بگیرند.

وی اظهارداشت:کل اعتبار سالجاری در استان ۳۲۰ میلیارد تومان است که ۲۰ درصد آن که معادل ۶۰ میلیارد تومان است برای ۱۷۳ پروژه در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد مجمتع‌های فرهنگی، تکمیل ورزشگاه‌ها و فضا‌های ورزشی، تکمیل مجتمع‌های دامداری، تکمیل ایستگاه‌های پشتیبانی طیور، تامین آب آشامیدنی، پروژه‌های انتقال آب، احداث و توسعه پارک‌های جنگلی، تهیه نهال و تجهیزنهالستان ها، ایجاد کارگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی و تکمیل و تجهیز مجموعه‌های گردشگری وکمپ‌های کویر نوردی را از جمله پروژه‌هایی اعلام کرد که باید در شهرستان‌ها واگذاری شود.

صادقیان بیان کرد: پول و نقدینگی در حال حاضر هزارو ششصدهزارمیلیاردتومان در جامعه است و ما باید این هزینه‌ها را جذب کنیم چرا که ۴۰۰ میلیون تومان سپرده در بانک‌ها هست که در ۳ هزار حساب یک میلیارد تومان سپرده شده است.

انتهای پیام/ ا

طرح های دولتی به بخش خصوصی واگذار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار