مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش گفت: فدراسیون والیبال در حال حاضر شرایط پایداری ندارد و نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

افشاردوست: فعلا نمی توان در مورد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال صحبت کرد/ بازسازی سالن اسکواش جزو اولویت های ما استمحمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه آیا در انتخابات ریاست جدید فدراسیون والیبال شرکت می‌کند یا خیر گفت: والیبال ورزش اول من محسوب می‌شود و در دوره‌ای بازیکن و مربی تیم ملی بودم. ۷ سال در سمت دبیر کل فدراسیون والیبال حضور داشتم و این رشته ورزش مورد علاقه من است.

او ادامه داد: اما این موضوع که الان چه تصمیمی بگیرم با توجه به اینکه حجم کاری در جزیره کیش زیاد است و فدراسیون والیبال در حال حاضر شرایط پایداری پیدا نکرده است، فعلا نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد و تصمیم قاطع گرفت. شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال منوط به انجام یک سری رایزنی است و اینکه مورد تائید جامعه والیبال بود و بعد ببینیم شرایط به چه شکل خواهد بود.

سالن اسکواش جزیره کیش سال گذشته با هدف بازسازی تخریب شد

افشاردوست در مورد سالن اسکواش کیش که از سال گذشته با هدف بازسازی تخریب شد و همچنان همانگونه باقی مانده است و اقدامی برای بهره برداری از آن انجام نشده است گفت: قبل از اینکه من به جزیره کیش بیایم تخریب این سالن انجام شده بود. آذر ماه ۱۳۹۶ بود که با هدف بازسازی این سالن را تخریب کردند و زمانی که من به عنوان مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش انتخاب شدم کسی در این سالن کار نمی‌کرد. مسئول بازسازی سالن اسکواش را با خواهش و تمنا سر کار آوردیم و در مقطعی فعالیت‌ها پیش رفت. منتهی تشریفات اداری برای انجام قراردادی که بسته شد انجام نشد و همچنان گیر آن قرارداد هستیم.

سالن اسکواش نیز جزو اولویت‌های ما است

او در مورد قراردادی که با پیمانکار بازسازی سالن اسکواش بسته شده است گفت: این قرارداد به تازگی امضا شده است و شامل بازسازی کل اماکن است از جمله سالن اسکواش. به امید خدا با محبتی که غلامحسین مظفری رئیس سازمان منطقه آزاد کیش دارد این کار به زودی عملی خواهد شد. سالن اسکواش نیز جزو اولویت‌های ما است. بازسازی این مکان قبل از روی کار آمدن ما آغاز شد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به سرمنزل مقصود برسانیمش.

گیر کار ما تشریفات اداری امور پیمانکار است

افشار دوست در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در عقب افتادن بازسازی این سالن تاثیر داشته است یا خیر گفت: بحث تغییر مدیریت در مورد عقب افتادن کار‌های مربوط به سالن اسکواش وجود نداشته و گیر کار ما تشریفات اداری برای امور پیمانکار بوده است.

تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم صبر کردن است

او در مورد اینکه اسکواش جزو ورزش‌های مهم جزیره کیش است گفت: ما نیز این موضوع را می‌دانیم که اسکواش جزو ورزش‌های مهم جزیره کیش است و به همین علت پیگیر امور مربوط به آن هستیم. قبول داریم که این پروسه بازسازی کمی طولانی شده است، اما تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که صبر کنیم تا امور پیش برود.

چند تیم فوتبال لیگ برتری برای برگزاری اردو از ما درخواست رسمی کرده اند

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش در مورد حضور تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان برای برگزاری اردو در جزیره کیش گفت: چند تیم فوتبال به ما نامه رسمی زده اند و نمایندگانشان از ما درخواست کرده اند تا اردویی در جزیره کیش برگزار کنند که کار بسیار خوبی است. سعی کردیم شرایط زمین‌ها را به شکلی آماده کنیم که قابل قبول باشد.

امکانات کمپ‌های ما هنوز در حد کمپ‌های تاپ کشور‌های خارجی نیست

او در مورد شرایط امکانات جزیره کیش برای برگزاری چنین اردو‌هایی گفت: شرایط جزیره کیش نسبت به اردو‌های خارج از کشور با توجه به بحث هزینه‌ها مناسب‌تر است. نکته‌ای که وجود دارد این است که امکانات کمپ‌های ما شاید هنوز در حد کمپ‌های تاپ کشور‌های خارجی نباشد، اما فکر می‌کنم که تیم‌های فوتبال کشورمان می‌توانند از این کمپ‌ها استفاده مفیدی انجام دهند. در اینجا استخر، سالن بدنسازی، سالن تمرینی و بقیه امکاناتی که یک مربی برای آماده کردن تیمش نیاز دارد فراهم است.

در مورد برگزاری تورنمنت چهارجانبه صحبت رسمی نشده است

افشار دوست در مورد احتمال برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه بین تیم‌های مطرح لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: صحبت‌ها تا الان به شکل رایزنی بوده و صحبت رسمی صورت نگرفته است و نامه‌ای به موسسه ورزش نیامده است و صحبت‌ها کلی بوده است.

بعضی از باشگاه‌ها برای شرکت در این تورنمنت ابراز تمایل کرده اند

او ادامه داد: هیئت فوتبال جزیره باید امکانات چنین مسابقه‌ای را فراهم کند و در ادامه با هماهنگی با ما و فرستادن درخواست برای تیم‌های شرکت کننده این اتفاق صورت گیرد.


بیشتر بخوانید:

کیش میزبان تیم‌های لیگ برتری خواهد بود/حضور سرخابی‌ها در کیش قوت گرفت

سلیمانی: زمین اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب بعد از ۱۵ سال در اختیار فدراسیون قرار گرفت

افشاردوست: مربیان تجارب خود را برای رشد والیبال انتقال دهند


انتهای پیام/

صحبت های افشار دوست در مورد شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.