فلاح جوشقانی پرهزینه بودن مسیرهای تبلیغاتی سایر شرکت‌ها را عامل گسترش مسیرهای ارزان‌قیمتی مانند ارسال پیامک‌ دانست.


پرهزینه بودن سایر روش‌های تبلیغاتی عامل گسترش پیامک‌های تبلیغاتی/ ایجاد پوشش اینترنت پرسرعت مسیرهای ریلی تا پایان سال آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه تکمیل پوشش نسل 4 تلفن همراه بین همراه‌اول و شرکت راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاشیم تا پایان سال آینده پوشش اینترنت پرسرعت شبکه ریلی را اجرایی کنیم و برای تحقق این هدف اپراتورها باید بر اساس پروانه‌ای که دارند، برای پوشش‌دهی اینترنت پای کار بیایند و اقدامات لازم را اجرایی کنند.

فلاح جوشقانی افزود: بحث دیگر این است که علاوه بر تعهداتی که دارند، بحث‌های اقتصادی هم حاکم می‌شود و در جلساتی که با مدیران همه اپرتورهای مختلف داشته‌ایم، مقرر شد از ظرفیت‌های ارتباطی بسیار خوب فعلی استفاده کرده و پوشش ریلی را تقویت کنیم؛ البته هم‌اکنون در مسیرهای ریلی پوشش‌دهی اینترنت داریم اما قاعدتاً پوشش مخصوص ریل نیست.

معاون وزیر ارتباطات افزود: در حال حاضر از پوشش‌دهی اینترنت جاده‌هایی که در کنار مسیرهای ریلی واقع شده‌اند، استفاده می‌شود و اپراتورها باید به فکر فراهم کردن پوشش‌دهی مناسب اینترنت پرسرعت باشند و در جلسات متعددی با مسئولان راه آهن و بخش‌‌های فنی اپراتورها و همچنین سازمان تنظیم مقررات درباره بحث ایجاد پوشش ریلی برای اینترنت پرسرعت گفتگو و تبادل نظر داشته‌ایم و بحث طرح تجاری نهایی شده و اپراتور همراه اول قرار است آن را پوشش دهد.

وی تأکید کرد: با ایجاد پوشش اینترنت پرسرعت در شبکه ریلی می‌توان با ابزارهایی چون رومینگ، پوشش‌دهی برای سایر اپراتورها را نیز ایجاد کرد و رضایت مسافران را با افزایش کیفیت ارتقاء داد.

فلاح جوشقانی اضافه کرد: برای مدیریت و کنترل  پیامک‌های تبلیغاتی سامانه‌هایی ایجاد شده و همچنین می‌توان به بهره‌مندی از هوش مصنوعی و سایر بحث‌های ارزیابی اپراتورها برای شناسایی پیامک‌ها اشاره کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی یادآور شد: پیامک‌های تبلیغاتی فعلی 2 دسته هستند که از طریق شرکت‌های حقوقی با سرشماره‌های مشخص برای مردم ارسال می‌شوند و دسته دوم پیامک‌های تبلیغاتی ارسالی از طریق سیم‌کارت‌های شخصی است و بیش از 40هزار شماره سیمکارت در هر 3 اپراتور شخصی که پیامک‌های تبلیغاتی ارسال می‌کردند، تاکنون مسدود شده‌اند.

وی افزود: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت‎های شخصی صفر شوند، زیرا مسیرهای تبلیغاتی سایر شرکت‌ها آنقدر پرهزینه است که به مسیرهای ارزان‌قیمتی چون ارسال کردن پیامک‌های تبلیغاتی سوق پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار