مدیرعامل شرکت سپاد خراسان گفت:مدیریت ترافیک منطقه سپاد با حضور پلیس راهور می‌تواند بر افزایش رضایتمندی مردم اثر گذار باشد.

اجرای طرح‌های ترافیکی سپاد می‌تواند افزایش خدمت رسانی به مردم را فراهم کند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد   ، سعید حسین پور مدیر عامل شرکت سپاد خراسان رضوی و عضو هیئت مدیره این شرکت در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی و اعضای هیئت مدیره و فعالان اقتصادی با تبریک انتصاب سردار تقوی به سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: خدمت در جوار ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام افتخار بزرگی است و حضور حضرتعالی را در این سمت مغتنم می‌شماریم.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی و حمایت‌های شرکت سپاد در سطح منطقه افزود: در ۲ سال گذشته با حمایت این شرکت و شهرداری مشهد شاهد افتتاح کلانتری ۳۰ سپاد بودیم که توانست بر افزایش امنیت و آسایش زائران و شهروندان نقش موثری داشته باشد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد با تقدیر از اقدامات صورت گرفته گفت: تامین امنیت منطقه، بهبود شرایط اقتصادی را به همراه داشته و امیدواریم این همکاری و مساعدت‌ها در حوزه پلیس راهور نیز ادامه یابد.

 حسین پور بر ضرورت توجه به ساماندهی ترافیکی منطقه سپاد تاکید کرد و افزود:اجرای طرح‌های ترافیکی منطقه سپاد نیز می‌تواند سبب رونق بیش از پیش منطقه و زمینه ساز اشتغال زایی و افزایش خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم کند.

وی با اشاره به بازار‌های پر تردد منطقه سپاد تصریح کرد: علاوه بر حدود یک میلیون مترمربع احداثات فعلی این منطقه، ۲۰۰ هزار مترمربع دیگر نیز توسط فعالان اقتصادی منطقه سپاد و این شرکت در دست احداث است که افزوده شدن این ظرفیت می‌تواند ضمن توسعه رویکرد‌های گردشگری منطقه به ضرورت مدیریت مناسب تر آن تاکید داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های سپاد در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی و احداث پل غیر هم سطح اشاره کرد و گفت: سپاد پیشرفت‌های خوبی در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی داشته است که در حال توافق نهایی با شهرداری مشهد است.

حسین پور بر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های منطقه گردشگری سپاد تاکید کرد و به طور از رسمی از سردار تقوی جهت بازدید از منطقه سپاد دعوت به عمل آورد.
 
انتهای پیام //ن.ط
 

اجرای طرح های ترافیکی منطقه گردشگری سپاد با همکاری پلیس راهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.