رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع ۱۴۳ تن گوشت منجمد برزیلی و مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است.

جعفر مهدی زاده رییس اداره صنعت و معدن سلماس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،اظهار داشت: کالا‌های اساسی با نظارت اداره صنعت و معدن و تجارت و همکاری اداره جهاد کشاورزی در سطح شهر عرضه می‌شود.
 
وی گفت: جهت تنظیم بازار با نظارت این اداره و همکاری اداره جهاد کشاورزی به عنوان مسئول تنظیم بازار، کالا‌های اساسی از جمله گوشت منجمد، مرغ منجمد و گوشت گرم گوسفندی از طریق واحد‌های صنفی در سطح شهر عرضه می‌شود.
 
رییس اداره صنعت و معدن و تجارت سلماس گفت: نوسانات در قیمت کالا‌های اساسی طی دو ماهه گذشته به علت فضای روانی حاکم بر بازار به وجود آمد، که با تدبیر مسئولان عالی رتبه رفع و در تامین کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد و کالا‌ها به طور مستمر و با نظارت این اداره از طریق فروشگاه‌ها در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
 
مهدی زاده ادامه داد: اکثر واحد‌های صنفی مشمول طرح نسبت به ثبت اعلام موجودی اقدام و نهایت همکاری را با این اداره دارند و جای دارد از از تلاش و همکاری تمام عزیزان از جمله همکاران و سایر دستگاه‌های به خصوص رسانه‌های محلی که در کم کردن بار روانی حاکم بر بازار نقش عمده‌ای را دارند و با ما همکاری دارند تشکر و قدردانی نمایم.
 
وی همچنین درباره نرخ و میزان توزیع برخی کالا‌های اساسی اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا کنون در حدود ۳۹ تن گوشت منجمد برزیلی و ۱۰۳ تن مرغ منجمد و ۹۲ تن برنج وارداتی از نوع تایلندی در سطح شهرستان عرضه شده است که قیمت مصوب هر کیلو گوشت منجمد هم اکنون در بازار مبلغ ۲۹ هزار تومان و برنج تایلندی بر دونوع درجه بندی شده که نوع اول ۶ هزار تومان و نوع دوم ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود که در فروشگاه‌های معتبر موجود و عرضه می‌شود.
 
وی افزود: همکاران این اداره و اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در بخش بازرسی و نظارت ضمن دریافت شکایات مردمی به صورت حضوری و یا از طریق سامانه ۱۲۴ با همکاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی با توجه به محدودیت امکانات به طور پیوسته از انبار‌های موجود در سطح شهرستان به تعداد ۱۴۰ مورد بازدید به عمل آمده که خوشبختانه شاهد عدم تخلف و احتکار یا اختفا در سطح شهرستان بوده ایم.
 
انتهای پیام/
 

توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در شهرستان سلماس

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.