مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف یک گله 468 راس گوسفند پرواری از سوی نیرو های ارتش و نیرو های هنگ مرزی شهرستان قصر شیرین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پرونده ارسالی و محتویات آن و همچنین اظهارات و دفاعیات غیر موثر متهمین و اینکه قاچاقچیان قصد خروج احشام از کشور را داشته اند .

وی افزود: متهمین  علاوه بر ضبط احشام مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 4 میلیارد و 852 میلیون و 785 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم می نماید.

داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود :ماموران گشت امداد پلیس آگاهی کرمانشاه پس از کسب خبر از فعالیت قاچاقچیان و نظارت و کنترل دقیق محور های ورودی به کرمانشاه در ایست و بازرسی پاسگاه قزانچی- کرمانشاه به یک خودوری و پس از بازرسی مقدار 144400 نخ انواع سیگارت خارجی را کشف کردند.

وی بیان کرد: بر اساس مستندات قانونی بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهم را به اتهام مباشرت و حمل کالای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو و کالا به مبلغ 675 میلیون و 480 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ز

 

ضبط خودرو و کالا به مبلغ 675 میلیون و 480 هزار ریال جریمه قاچاقچی سیگار

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.