فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف یک عدد لاشه بز کوهی شکار شده و دستگیری شکارچیان غیر مجاز در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : ماموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از اینکه تعدادی شکارچی غیر مجاز اقدام به شکار حیوانات وحشی کرده و لاشه آن‌ها را با یکدستگاه خودرو سواری پژو به سمت کنگاور حمل می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با تشکیل یک تیم عملیاتی نسبت به کنترل مسیر تردد خودرو‌ها اقدام و نهایتا در یکی از ایستگاه‌های ایست و بازرسی شهرستان به سمت کرمانشاه موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند.

الهیاری افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد، اما در نهایت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با استفاده از شگرد‌های پلیسی، ماموران موفق به متوقف کردن خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد: پس از توقیف خودرو، ۲ نفر از سرنشینان آن دستگیر شدند، اما ۲ سرنشین دیگر این خودرو نیز با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی بعمل آمده از صندوق عقب خودرو یک عدد لاشه بزکوهی با پوست کنده شده آن به همراه یک حقه وافور و مقدار ۷ گرم مواد مخدر سنتی کشف شد.

الهیاری تصریح کرد: علاوه بر این، تعداد ۸ عدد فشنگ جنگی به همراه یک عدد دوربین شکاری نیز کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازجویی‌های بعمل آمده مشخص شد شکارچیان غیرمجاز شکار را از کوه‌های یکی از شهرستان‌های مجاور صید کرده اند.

وی در پایان گفت: پس از تشکیل پرونده متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند .

 

 

انتهای پیام/د

معرفی متهمان شکار غیرمجاز به دستگاه قضا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.