معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ایمن‌سازی آموزشی و فیزیکی ۳۷ آموزشگاه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، لنگری معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بابیان اینکه سال گذشته تعداد ۳۵ آموزشگاه استان مشمول این طرح قرار گرفته است، گفت: امسال ۳۰ آموزشگاه ایمن‌سازی آموزشی و ۷ آموزشگاه نیز ایمن‌سازی فیزیکی شدند.
وی به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مجریان طرح ایمن‌سازی مدارس استان اشاره کردو افزود: این کارگاه با هدف آشنایی مجریان برنامه با طرح ایمن‌سازی آموزشی و تبیین چگونگی اجرای آن با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و معاون تربیت‌بدنی و سلامت برگزار شد.
لنگری درطرح ایمن‌سازی آموزشی مدارس حاشیه راه باهدف ارتقاء دانش ایمنی و ترافیک، آرام‌سازی ترافیک، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت‌گیر، خط‌کشی، احداث زیرگذر عابر پیاده، پل عابر پیاده، دیوارنویسی و نقاشی‌های مرتبط با ایمنی و ترافیک در مدارس در برای کاهش تصادفات دانش آموزان در مدارس حاشیه را با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اجرا می‌شود.
وی بابیان اینکه مجریان برنامه از معلمان مدرسه هستند که بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی به‌عنوان سفیران سلامت آموخته‌های خود را به دانش آموزان و اولیاء آنان و پرسنل آن مدرسه انتقال می‌دهند، بیان کرد: این طرح باهمت و همکاری اداره سلامت و تندرستی و اداره ایمنی و ترافیک راهداری اجرا می‌شود.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی عموماً ماهانه برگزار می‌شود و در سال جاری دومین کارگاهی است که در راستای ایمن‌سازی آموزشی برگزارشده است.
انتهای پیام/ط


برگزاری ۳۰ کارگاه‌های ایمن سازی آموزشی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.