مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد گفت: تیم فوتسال بانوان ترمه دستجردی برای نخستین باربه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متین دستجردی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:تیم فوتسال ترمه دستجردی یزد خوشبختانه سالجاری با ۱۵ بازیکن بومی وغیر بومی در رده سنی آزاد برای نخستین بار در مسابقات لیگ دسته یک کشور که ۲۰ آذر ماه به میزبانی چالوس برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

دستجردی افزود:ما در گروه C با ۵ تا از تیم‌های قدرتمند وقوی هم گروه است که هریک از تیم‌ها از شانس صعود برخوردارند وتیم دستجردی یزد با وجود بازیکنان خوبی که در خدمت داردمی تواند شانس صعود نیز داشته باشد.

وی بیان کرد:امیدواریم که در سال‌های آینده رشته‌های بیشتری را پوشش دهیم تااقدام مثبتی را برای ورزش بانوان استان رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد به نقش وجایگاه والای رسانه در جامعه اشاره کردو افزود:خبرنگاران ورزشی در حوزه بانوان باید تمامی خبر‌های ورزشی را در سراسر استان وکشور مخابره کنند تا این امر باعث ترغیب ورزشکاران شود.

رنجبر نایب رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به ضعیت فوتبال و فوتسال بانوان در استان گفت:نقش باشگاه‌ها در فوتبال بسیار مهم وتاثیر گذار است و این باشگاه‌ها می‌توانند با فراهم کردن امکانات، نیرو‌های ورزشی را به جامعه تحویل دهند.

رنجبر در ادامه به ۴ بازیکن غیر بومی در تیم فوتسال ترمه دستجردی بانوان استان اشاره کردو افزود:متاسفانه ما به دلیل عدم همکاری مربیان استانی موفق به جذب بازیکن بومی در تیم استانی نشدیم وچهار بازیکن از شهر کرد امروز به تیم اضافه شدند.

انتهای پیام/ ا

تیم فوتسال بانوان یزد به لیگ دسته یک کشوری اعزام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار