مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار تن برنج با نرخ های مصوب دولتی در استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی اصغر بهمنی پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه   با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰۰ تن برنج هندی دانه بلند در انبارهای استان ذخیره سازی شده، اظهار کرد: همچنین دو هزار تن برنج تایلندی به استان تخصیص داده شده که در حال حمل است.

بهمنی پور در ادامه با اشاره به آغاز توزیع ۲۴۰ تن برنج با نرخ های مصوب دولتی از چند روز گذشته در استان، اضافه کرد: این برنج بر اساس جمعیت شهرستان ها در حال توزیع است که برنج در حال توزیع در استان از دو نوع برنج تایلندی هومالی و تایلندی رده "ب" است .

وی بیان کرد: برنج تایلندی هومالی با قیمت هر کیلوگرم ۵۶۱۰ تومان درب انبار، ۵۹۰۰ تومان برای مصرف کننده در کرمانشاه و شش هزار تومان به لحاظ بعد مسافت در شهرستان ها عرضه می شود که این قیمت ها برای برنج تایلندی رده" ب" درب انبار 4400 تومان، عرضه در کرمانشاه 4700 تومان و در دیگر شهرستان 4800 تومان می باشد.

این مسئول در ادامه اشاره ای هم به توزیع گوشت با نرخ های مصوب دولتی در استان داشت و افزود: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ تن گوشت منجمد گوساله، ۳۰ تن گوشت منجمد گوسفندی و ۱۳۸ تن گوشت گرم گوسفندی با نرخ های مصوب دولتی در استان توزیع شده است.

انتهای  پیام/ز

 

توزیع گوشت با نرخ های مصوب دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.