معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در حوزه مشارکت های اجتماعی تاکنون 82 سمن توانمند مجوز فعالیت دریافت کرده اند که به صورت داوطلبانه، غیردولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی فعالیت می کنند.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به فعالیت 82 سمن توانمند در استان کرمان گفت: این سمن ها به صورت داوطلبانه، غیردولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی فعالیت می کنند.

وی با اعلام اینکه طرح های بسیاری از طریق همین سمن ها در حال اجراست، این طرح ها را از بازآفرینی معتادان متجاهر تا نشاط اجتماعی، توانمند سازی جوانان مناطق حاشیه ای و... عنوان کرد.

اسدی افزود: در حوزه ازدواج بیش از 120 دوره آموزشی برگزار شده که شامل آموزش های قبل، حین و بعد از  ازدواج با رویکردی نوین است.

وی تصریح کرد: در سراسر استان در حوزه ازدواج با صندوق کارآفرینی و بانک رسالت قرارداد همکاری داریم و جوانان دارای طرح و ایده را معرفی می کنیم و علاوه بر آن سمن های جوانان نیز در حوزه کارآفرینی اجتماعی به کمک آمده اند و طرح های قابل دفاعی در حوزه استارت اپ، احیای صنایع دستی و کشاورزی اجرا کرده اند.

 اسدی یادآور شد: در حوزه ستادهای ساماندهی، 7 ستاد استانی و 83 ستاد شهرستانی داشته ایم، متأسفانه بعضی از فرمانداران و اعضای ستاد توجه کافی به این مقوله ندارند.

وی از استاندار خواست: به این فرمانداران دستور بازنگری دهند تا توجه به امور جوانان را در راس امور قرار دهند.

انتهای پیام/ب

82 سازمان مردم نهاد در استان کرمان فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار