گردشگر اسکاتلندی حین پرکردن فرم مخصوص ویزای آنلاین با یک اشتباه ساده خود را به دردسر بزرگی انداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد 70 ساله اسکاتلندی با اشتباه ساده خود نه تنها برنامه تعطیلات زمستانی که برای خانواده اش در نظر گرفته بود را خراب کرد بلکه برای همیشه از ورود به خاک آمریکا منع شد. "جان استیونسون" و همسرش اهل "اینورکلاید " اسکاتلند قصد داشتند برای گذراندن تعطیلات این ماه به نیویورک سفر کنند اما اشتباه جانسون که خود را در فرم آنلاین ویزا به عنوان یک " تروریست" معرفی کرده بود، باعث ممنوعیت ورودش به آمریکا شد.

اشتباه عجیب گردشگر حین گرفتن ویزا برایش دردسرساز شد! + تصاویر//

با وجود آنکه جانسون بارها تلاش کرد مقامات آمریکایی را متقاعد کند که حین پر کردن فرم آنلاین ویزا مرتکب اشتباه شده اما نه‌تنها موفق به این کار نشد بلکه برای همیشه از ورود به آمریکا منع شد. او در گفتگو با ایندیپندنت گفت: "من فرم ویزا را بصورت آنلاین پر کردم و حین پر کردن آن با مشکل اینترنتی مواجه شدم. پس از حل مشکل اینترنت من درست در صفحه ای بودم که هنوز از فرم ویزا باقی مانده بود و باید پر می شد. یکی از پرسش‌های این صفحه این بود که آیا شما یک تروریست هستید و من بدون آنکه متوجه شوم به جای علامت گذاری گزینه نه، گزینه بله را علامت گذاری کردم. "

اشتباه عجیب گردشگر حین گرفتن ویزا برایش دردسرساز شد! + تصاویر//

جانسون گفت زمانی متوجه اشتباه خود شد که از اداره کنترل مرزی آمریکا خواست تا جزئیات پاسپورتش را در اختیار آنها قرار دهد و در جواب آنها اعلام کردند که او یک تروریست است.

جانسون اضافه کرد: "من از اداره کنترل مرزی آمریکا درخواست کردم که جزئیات پاسپورتم را در اختیار آنها قرار دهم و آنها پس از بررسی Esta number من گفتند: "تو یک تروریست هستی." من به آنها گفتم من 70 سال سن دارم و حتی نمی دانم معنی تروریست چیست. این بزرگترین کابوسی بود که در زندگی ام داشتم."

گفتنی است؛ به علت این اتفاق ناخواسته جانسون و همسرش حدود 2000 یورو ( 2500 دلار) بابت هزینه تهیه بلیط هواپیما که قابل برگشت نیست و همچنین هزینه محل اقامت سفر به نیویورک متضرر می شوند.

انتهای پیام/

اشتباه عجیب گردشگر حین پر کردن فرم ویزای آنلاین!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.