شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۵۳.۷۶ واحدی به پله ۱۶۷ هزار و ۵۱۳ واحدی رسید.

بورسبه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۵۳.۷۶ واحدی به پله ۱۶۷ هزار و ۵۱۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رمپنا، خساپا، شپنا، کگل و شتران با روند صعودی و وبملت و فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۲۲.۳۱ به پله ۱ هزار و ۸۶۶ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۹۷۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۱ میلیون سهم طی ۴۳ هزار نوبت معاملاتی است.

 

در حال تکمیل...

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۷:۵۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
باسلام دولت در نیمه دوم سال اعلام کرد که بازار سرمایه مکانی جهت کنترل نقدینگی خواهد شد و وزیر اقتصاد هم بر ورود نقدینگی به این بازار به جهت ریسک پاین نسبت به دلار تاکید کرد اما با گذشت نزدیک به سه ماه بازدهی منفی است واین با واقعیات جامعه و اقتصاد همخوانی ندارد لطفا گزارشی در مورد این موضوع نیز تهیه کنید تا کسانی که به جای دلار و.. این بازار را انتخاب کرده اند بیشتر از این ضرر نکنندبا تشکر
آخرین اخبار