هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال برای نمایندگان فارس خوش یمن نبود.

ناکامی نمایندگان فارس در دسته یک فوتسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از گروه دوم مسابقات دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ امروز، شاهد شیراز به مصاف میزبان خود شهرداری قزوین رفت و با ۳ گل مغلوب حریف خود شد.

علیرضا ابو ترابی، حمید چرخان و حمید دستمردی زننده ۳ گل شهرداری قزوین بودند.

برزگر سرمربی شاهد در خصوص این مسابقه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: متاسفانه روند تیمی ما در نیم فصل هنوز شکل مناسبی به خود نگرفته و بدلیل مشکلات مالی موفق به جذب بازیکن نشدیم و یک بازیکن را هم از دست دادیم.

برزگر افزود: در مسابقه با شهرداری قزوین حریف بازی را در دست گرفت و از موقعیت‌های بدست آمده نهایت استفاده را برد به برتری دست یافت.

از همین گروه تیم مقاومت عباس نژاد اقلید میهمان صدرجدولیش سفیر گفتمان تهران را با تساوی پرگل ۶-۶ متوقف کرد.

علیرضا مختارآبادی و سجاد جباری هرکدام ۲ گل و محسن جعفری و یونس لطیفی زاده زنندگان گل صدرا شیراز بودند و مجتبی امیرخانی با ۳ گل، و حمید نصیری، فرهاد فلامرزی و سعید حاجی لری گل‌های سفیرگفتمان را وارد دروازه نماینده فارس کردند.

در گروه نخست هم تیم صدرا شیراز در ادامه روند ناکامی‌های خود ۴-۳ نتیجه را مقابل میهمانش خالص سازان زنجان واگذار کرد.

مسعود دانشور، رضا طهماسبی و مسعود یوسفی زنندگان گل صدرا شیراز مقابل خالص سازان زنجان بودند و امین ستاریان با زدن ۲ گل و سیاوش مهاجری و علی عمویی زمینه ساز پیروزی نماینده زنجان بودند.

تا پایان هفته یازدهم تیم‌های شاهد شیراز و عباس نژاد اقلید با ۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های ششم و هفتم جدول گروه دوم مسابقات قرار گرفتند و صدرا شیراز هم با تنها یک امتیاز، انتهای جدول رده بندی گروه نخست را در اختیار گرفتند و هفته به هفته به سقوط به لیگ دسته ۲ نزدیک‌تر می‌شوند.

در هفته ۱۲ این رقابت‌ها صدرا با نام آوران رسالت مازندران، شاهد با مقاومت تهران و عباس نژاد اقلید با شاهین کرمانشاه دیدار می‌کنند.
انتهای پیام/م

دو شکست ‌و یک تساوی ، حاصل کار نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار