پویندگان فجر در خانه، استقلال ساری را گلباران کرد.

تثبیت جایگاه چهارمی پویندگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم پویندگان فجر شیراز صبح امروز میهمان خود استقلال ساری را با نتیجه پرگل ۱۰-یک بدرقه کرد.

این بازی به میزبانی سالن پهلوانان نصیری شیراز برگزار شد.

محبوبه رضوی مربی پویندگان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگر بازیکنان از خود گذشتگی بیشتری داشتند، نتیجه پرگل‌تر می‌شد که این موضوع بواسطه بازی تیم استقلال ساری بود که اجازه پابه توپ شدن را به بازیکنان ما می‌دادند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با قدرت ادامه دهیم و تفاضل گل خود را در بازی‌های آینده نیز افزایش دهیم، چون رقابت نزدیکی با نماینده کرمان داریم و ممکن است در هفته پایانی کار به تفاضل گل بکشد.

رضوی در خصوص مصاف حساس هفته آینده پویندگان هم افزود: تیم ما به مراتب از نیم فصل نخست بهتر شده و مطمئنا مقابل ملی حفاری بازی خوبی به نمایش میگذاریم، چون در مسابقات سخت عملکرد بهتری داشتیم.

نسیمه غلامی مقابل استقلال ساری روز خوبی داشت و چهار گل به ثمر رساند و مریم چرخاوی با زدن ۳ گل و زهرا احمدی زاده و یلدا تاجیک و الهام عسکری با زدن یک گل در برتری پویندگان فجر نقش بسزایی داشتند.

نماینده فارس با این برد و ۲۸ امتیاز، جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

تیم پویندگان فجر شیراز در هفته هفتم هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، مصافی دشوار با تیم صدر جدولی ملی حفاری اهواز خواهد داشت.
انتهای پیام/م

پیروزی پرگل پویندگان فجر در لیگ برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.